Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego

Polskiej Akademii Nauk w Warszawie

poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko

Specjalista/Specjalistka ds. transferu technologii i komercjalizacji

 

Miejsce pracy: Warszawa

Data ogłoszenia: 31.07.2023

Termin składania ofert: 27.08.2023 r.

Przewidywany termin objęcia stanowiska: październik/listopad 2023 r.

Link do strony: www.imdik.pan.pl

Dokumenty należy przesłać na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Numer postępowania: DR.110.1.2023

Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.: 

  • Nawiązywanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym w celu zastosowania wyników badań naukowych w ramach konkretnych rozwiązań rynkowych.
  • Identyfikacja obszarów badawczych w Instytucie w tym wyszukiwanie, gromadzenie i aktualizacja informacji o potencjale badawczym Instytutu w wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego jednostkach organizacyjnych.
  • Podejmowanie i utrzymanie współpracy z zespołami badawczymi w celu monitorowania procesu prac badawczych oraz określania produktów badań mających zapotrzebowanie w gospodarce i wpływ na otoczenie gospodarcze
  • Udzielanie porad i pomocy jednostkom organizacyjnym w zakresie komercjalizacji i ochrony własności intelektualnej.
  • Prowadzenie bazy patentowej Instytutu i koordynowanie procesu uzyskania ochrony patentowej dla zgłaszanych w Instytucie wynalazków, znaków towarowych. Współpraca z rzecznikiem patentowym.
  • Aktualizowanie wiedzy nt. przepisów prawnych, w tym regulacji wewnętrznych Instytutu w szczególności odnoszących się do tematyki zarządzania własnością intelektualną.
  • Analiza potencjału komercjalizacyjnego rozwiązania/technologii/wynalazku oraz opracowywanie optymalnej ścieżki dla jego komercjalizacji.
  • Identyfikacja partnerów gospodarczych do współpracy oraz inicjowanie współpracy z otoczeniem gospodarczym. Prowadzenie projektów usługowych i transferu technologii.
  • Poszukiwanie oferty na rynku na usługi Strefy Badań i Usług Instytutu. Monitorowanie bazy konkurencyjności, przygotowywanie ofert.
  • Sporządzanie umów i negocjacje w zakresie zlecanych usług zewnętrznych, w szczególności w obszarze ochrony własności intelektualnej i komercjalizacji a także w zakresie sprzedaży usług Instytutu.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z podmiotami gospodarczymi, ich organizacjami oraz instytucjami otoczenia biznesu. Odpowiedzialność za komunikację i promocję oferty Instytutu do biznesu.
  • Organizacja i zaangażowanie w realizację konferencji oraz spotkań typu nauka – biznes.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku,
  • staż pracy min. 5 lat,
  • doświadczenie w pracy z klientem – min. 2 lata,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B2 (weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
  • znajomość zagadnień związanych z komercjalizacją wyników badań naukowych, transferem technologii, ochroną własności przemysłowej, przedsiębiorczością naukowo-badawczą
  • umiejętność organizacji pracy – zarządzanie swoim czasem oraz organizowanie swojej pracy w sposób zaplanowany, usystematyzowany i pozwalający na osiągnięcie zamierzonych celów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność budowanie relacji - nawiązywanie, kształtowanie i utrzymywanie pozytywnych, konstruktywnych relacji międzyludzkich,
  • komunikatywność,
  • sumienność i dokładność,
  • samodzielność,
  • zaangażowanie,
  • kreatywność.

Mile widziane

  • doświadczenie w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej i/lub działalności naukowej,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub w realizacji projektów,
  • doświadczenie w promocji nauki i badań naukowych, kampaniach marketingowych i public relations

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego, pakiet benefitów m.in. karta Multisport;
  • możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego;
  • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę;
  • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach, uczestnictwo w realizacji strategii współpracy Instytutu z biznesem
  • dużą samodzielność na stanowisku pracy – możliwość realizacji własnych inicjatyw.

 

Składanie dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie pdf., z podaniem numeru postępowania DR.110.1.2023 w terminie do 27.08.2023 r. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.l   

 

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia naboru: wrzesień 2023 r.
Przewidywany termin objęcia stanowiska: październik/listopad 2023 r.

 

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko  wybranych kandydatów.

 W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Medycyny  Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie w celu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. projektów badawczych i rozwojowych. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.”

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
  • W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
  • Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
  • Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
  • Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
  • Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
  • W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
  • Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).