Dyrektor
Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej
im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk
w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 25 maja 2024 r.
Termin rozpoczęcia pracy: czerwiec 2024 rok
Numer postępowania: ZP.110.1.2024
Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.:
- realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN
- przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień)
- nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
- opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych
- wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych
- sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
- aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych
- prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi IMDiK PAN, bieżąca współpraca z pracownikami IMDiK PAN oraz radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
- praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z zapisami nowej ustawy i powiązanych aktów, procedur przetargowych i przepisów branżowych oraz Kodeksu Cywilnego
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (przetargi międzynarodowe)
- samodzielność w działaniu
- umiejętność planowania i analitycznego myślenia
- doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, terminowość, rzetelność, sumienność, systematyczność, inicjatywa i zaangażowanie
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat) na czas określony z możliwością przedłużenia
- stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego
- zatrudnienie w prestiżowym Instytucie PAN
- dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie
- możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole
- pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego
Składanie dokumentów
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie podpisanych przez kandydata/kandydatkę dokumentów (format .pdf): podanie/list motywacyjny, CV i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu (opcjonalnie).
Termin składania dokumentów: 25 maja 2024 r.
Numer postępowania: ZP.110.1.2024
Przewidywany termin objęcia stanowiska: czerwiec 2024 rok
Dokumenty należy przesłać na adres:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).