Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych
Data ogłoszenia: 26 czerwiec 2025 r.
Termin składania ofert: 26 lipca 2025 r.
Termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2025 rok
Numer postępowania: ZP.110.2.202
Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.:
• realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN
• przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień)
• nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup
• weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
• opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych
• wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych
• sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
• aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych
• prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki
• bieżąca współpraca z radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
• praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z zapisami nowej ustawy i powiązanych aktów, procedur przetargowych i przepisów branżowych oraz Kodeksu Cywilnego
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (przetargi międzynarodowe)
• samodzielność w działaniu
• umiejętność planowania i analitycznego myślenia
• doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością
• odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, terminowość, rzetelność, sumienność, systematyczność, inicjatywa i zaangażowanie
• bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
• doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
Oferujemy:
• zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat) na czas określony z możliwością przedłużenia
• stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego
• zatrudnienie w prestiżowym Instytucie PAN
• dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,
• możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole
• pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus
• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego
Składanie dokumentów
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie podpisanych przez kandydata/kandydatkę dokumentów (format .pdf): podanie/list motywacyjny, CV i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu (opcjonalnie).
Termin składania dokumentów: 26 lipca 2025 r.
Numer postępowania: ZP.110.2.2025
Przewidywany termin objęcia stanowiska: sierpień 2025 rok
Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
• Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
• W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przesyłając list na adres IMDiK PAN.
• Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
• Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
• Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
• Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
• Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
• W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
• Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).