• Contrast
    • Layout
    • Font
  • English (UK)

logo2

  • Strona Główna
  • Instytut
    • Priorytety badawcze
    • O Instytucie
    • Dyrekcja
    • Rada Naukowa
    • Europejska Karta Naukowca
    • Ważne dokumenty / Procedury
    • Biblioteka
  • Nauka
    • Jednostki naukowe
    • Erasmus+
    • Doktoranci
    • Projekty
    • Publikacje naukowe
    • Patenty
    • Zadania Badawcze IMDiK PAN
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Aparatura naukowa
  • Usługi
    • Obrazowanie mikroskopowe
    • Rezonans magnetyczny MRI/MRS
    • Toksykologia
    • Zwierzętarnia - hodowla, hotelowanie, badania
    • Obrazowanie - mikroskopia elektronowa
    • Znak Jakości
  • Zwierzętarnia
    • Informacje ogólne
    • Zespół ds. Dobrostanu Zwierząt
  • Pracownicy
    • Poczta IMDiK
    • Archiwum - poczta IMDiK
    • Informacje i dokumenty
    • Logo do pobrania
    • Konferencje, seminaria wykłady
  • Zamówienia publiczne
  • Praca
    • Aktualne oferty
    • Archiwum ofert
  • Kontakt
  • Szukaj
  • Ukraina
  • Strona Główna
  • Instytut
    • Priorytety badawcze
    • O Instytucie
    • Dyrekcja
    • Rada Naukowa
    • Europejska Karta Naukowca
    • Ważne dokumenty / Procedury
    • Biblioteka
  • Nauka
    • Jednostki naukowe
    • Erasmus+
    • Doktoranci
    • Projekty
    • Publikacje naukowe
    • Patenty
    • Zadania Badawcze IMDiK PAN
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Aparatura naukowa
  • Usługi
    • Obrazowanie mikroskopowe
    • Rezonans magnetyczny MRI/MRS
    • Toksykologia
    • Zwierzętarnia - hodowla, hotelowanie, badania
    • Obrazowanie - mikroskopia elektronowa
    • Znak Jakości
  • Zwierzętarnia
    • Informacje ogólne
    • Zespół ds. Dobrostanu Zwierząt
  • Pracownicy
    • Poczta IMDiK
    • Archiwum - poczta IMDiK
    • Informacje i dokumenty
    • Logo do pobrania
    • Konferencje, seminaria wykłady
  • Zamówienia publiczne
  • Praca
    • Aktualne oferty
    • Archiwum ofert
  • Kontakt
  • Szukaj
  • Ukraina
  • Jesteś tutaj:  
  • Start
  • Praca
  • Aktualne oferty
  • Aktualne oferty

Bez nazwy 1

loading...
Oferty Pracy
08.12.2025 Specjalista / Specjalistka - Project Manager

Specjalista / Specjalistka - Project Manager


Miejsce pracy:
Warszawa

Data ogłoszenia: 8.12.2025

Termin składania ofert: 9.01.2026

Termin rozpoczęcia pracy: 2.02.2026

Numer postepowania: ZBKM.110.1.2025

Project manager będzie odpowiedzialny za wsparcie administracyjne pracy zespołów naukowych i projektów naukowych o tematyce organoidów modelujących choroby człowieka.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Składanie zapytań ofertowych i zamówień w trybach przetargowych i poza nimi
  • Uzyskiwanie ofert i szczegółowych informacji na temat przedmiotu zakupu, przygotowywanie notatek z przeprowadzonego zapytania ofertowego, opisów przedmiotu zamówienia, analiz potrzeb i dokumentacji zakupowej
  • Przygotowywanie spisu zapotrzebowania do planowanych przetargów, przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia oraz wymaganej dokumentacji do przetargów
  • Wypełnianie formularzy w systemie zamówień on-line IMDiK, monitorowanie statusu realizacji zamówień i etapów postępowania przetargowego
  • Współpraca z dostawcami, Działem Zamówień Publicznych, Działem Zaopatrzenia i Pionem Administracyjno-Technicznym

  • Ustalanie sposobu i terminu dostawy aparatury w porozumieniu z dostawcą i Pionem Administracyjno-Technicznym, odbieranie i segregowanie drobnych zamówień, zarządzanie dokumentacją (faktury, listy przewozowe, protokoły odbioru, gwarancje, instrukcje obsługi itp.)
  • Monitorowanie stanu odczynników i materiałów zużywalnych w celu prowadzenia zamówień zapewniających ciągłość prowadzonych badań w nadzorowanych zespołach
  • Weryfikacja i archiwizacja dokumentacji (papierowej i elektronicznej)

  • Przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórek w Administracji
  • Reprezentowanie obcojęzycznych członków zespołów w Administracji
  • Odbieranie i nadawanie przesyłek
  • Współpraca z działami Administracji w zależności od bieżących potrzeb (Dział Zamówień Publicznych, Działy Finansowo-Księgowy, Spraw Osobowych, Projektów Badawczych i Rozwojowych, Rozliczeń Projektów, BHP, IT i inne)
  • Pomoc w organizacji i rozliczaniu wyjazdów służbowych

  • Wypełnianie wniosków w systemie EZD, pomoc w planowaniu budżetu wyjazdu
  • Uzyskiwanie informacji o przysługujących dietach, kosztach podroży, noclegów i ubezpieczenia
  • Rezerwacja biletów i hoteli
  • Kontakt z instytucjami zagranicznymi, opłacanie opłat konferencyjnych
  • Rozliczanie wyjazdów zgodnie z zasadami Instytutu

  • Wdrażanie nowych członków zespołu (dokumenty, szkolenia, oprowadzanie, karty wstępu, karty wjazdu na parking)
  • Organizacja stanowisk pracy i rezerwacja szkoleń (BHP, szkolenia dla osób wykonujących eksperymenty na zwierzętach itp.)
  • Umawianie rozmów rekrutacyjnych
  • Bieżące wsparcie administracyjne kierowników zespołów, kierowników projektów, pracowników i studentów, przede wszystkim w organizacji pracy w zespołach, w realizacji projektów i pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego (pomoc w przygotowywaniu wniosków, podań, raportów, wsparcie przy występowaniu o granty i stypendia)
  • Nadzór nad procedurami związanymi z remontem i wyposażeniem nowych pomieszczeń
  • Pomoc formalna w organizacji i rozliczaniu sympozjów i wykładów osób zaproszonych

  • Kontakt z odwiedzającymi współpracownikami zagranicznymi i pomoc w związanych z tym formalnościach, w tym rezerwacją podróży i noclegów oraz rozliczenie pobytów
  • Kontakt z administratorem strony internetowej celem jej akutualizowania

WYMAGANIA I UMIEJĘTNOŚCI:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (bieżąca komunikacja z zagranicznymi pracownikami/studentami zagranicznymi, prowadzenie części dokumentacji w języku angielskim, kontakty z organizacjami/firmami/ współpracownikami międzynarodowymi)
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań
  • Wdrażanie nowych procedur
  • Umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej organizacji pracy
  • Sprawne poruszanie się w środowisku Windows
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Obsługa systemów chmurowych i kalendarzy online
  • Znajomość technik zarządzania projektami naukowymi
  • Mile widziana znajomość zasad finansowania projektów badawczych (szczególnie NCN)
  • Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku project managera wspierającego projekty naukowe lub doświadczenie w kierowaniu własnymi projektami naukowymi finansowanymi przez instytucje zewnętrzne

 

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Wynagrodzenie o wysokości 9800 - 11300 brutto, w zależności od doświadczenia
  • Dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego
  • Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego na życie; ubezpieczenia zdrowotnego PZU, karty multisport
  • Możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach
  • Dużą samodzielność na stanowisku pracy – możliwość realizacji własnych inicjatyw
  • 24 dni pracy zdalnej okazjonalnej rocznie
  • Pracę w grupach dynamicznie rozwijających nowoczesne techniki organoidowe w onkologii i neurobiologii w ramach największego biomedycznego instytutu PAN
  • Możliwość otrzymania dodatków do wynagrodzenia w ramach środków w nowo rozpoczynanych grantach, w których zdobywaniu weźmie udział Specjalista / Specjalistka - Project Manager (w zależności od typu/możliwości pozyskania takich środków w danym projekcie)

 

Składanie dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
CV oraz list motywacyjny na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 9.01.2026 r.

     W tytule maila należy wpisać: Numer postępowania ZBKM.110.1.2025

     Przewidywany termin zatrudnienia: 02.02.2026 r.

 

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko  wybranych kandydatów. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
- Aby przeprowadzić postępowanie rekrutacyjne, wymagamy podania następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Ich podanie jest niezbędne dla udziału w rekrutacji, na podstawie art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Pozostałe dane (np. wizerunek) będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą Pani/Pan wyraża wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
- Dane osobowe kandydatów niewybranych w danym naborze, zawarte w dokumentach aplikacyjnych, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- Dane osobowe nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (w tym poprzez profilowanie).
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- W sprawie danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z IMDiK PAN pod adresem mailowym:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.

Czytaj więcej
02.12.2025 Kierownik ds. projektów badawczych i rozwojowych
Kierownik ds. projektów badawczych i rozwojowych
 
Miejsce pracy: Warszawa
Data ogłoszenia: 2.12.2025 r.
Termin składania ofert: 10.12.2025 r.
Przewidywany termin objęcia stanowiska: styczeń/luty 2026 r.
Numer postępowania: DPBiR.110.3.2025
Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.: 

1. Obsługa administracyjna wniosków grantowych i subwencyjnych składanych m.in. do NCN, NAWA, FNP, NCBR, ABM, Funduszy Norweskich, MEiN, w tym:
• informowanie pracowników Instytutu o możliwościach pozyskiwania środków na projekty ze źródeł zewnętrznych
• udzielanie informacji o wymogach regulaminowych konkursów
• wspieranie wnioskodawców w przygotowaniu części formalnej wniosku
• przekazywanie do podpisu wniosków elektronicznych
• współpraca z kierownikami projektów w czasie realizacji projektów (m.in. wspieranie w prowadzeniu korespondencji dot. formalnych aspektów projektu, wspieranie w przygotowaniu aneksów do umów, raportów okresowych, raportów końcowych oraz pism, wyjaśnianie wątpliwości zespołu naukowego dotyczących realizacji projektu itp.)
• sprawdzanie raportów okresowych, końcowych, aneksów oraz pism pod kątem formalnym
• współpraca z prawnikiem IMDiK PAN w zakresie przygotowywania umów konsorcjum, umów partnerstwa oraz umów o współpracy
• dbanie o aktualność informacji związanych z realizacją i promocją projektów na stronie internetowej IMDiK PAN

2. Monitorowanie konkursów organizowanych przez agencje finansujące i firmy sektora prywatnego pod kątem zgodności z profilem działalności IMDiK PAN i informowanie pracowników o potencjalnych możliwościach uzyskania finansowania, w tym przygotowywanie newslettera dla projektów badawczo-rozwojowych finansowanych ze środków krajowych.
3. Prowadzenie ewidencji składanych wniosków grantowych, projektów realizowanych 
oraz zakończonych
4. Współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi w zakresie umiędzynarodowienia IMDiK PAN, w tym udział w redagowaniu wersji angielskiej witryny internetowej oraz organizacji szkoleń informacyjnych
5. Udzielanie informacji komórkom administracyjnym IMDiK PAN oraz uprawnionym podmiotom zewnętrznym w zakresie projektów realizowanych w IMDIK (na potrzeby raportowania, sprawozdawczości, kontroli)
6. Realizacja innych zadań dotyczących działalności naukowej i badawczo-rozwojowej IMDiK PAN, zleconych przez przełożonego
 
Wymagania:
• Doświadczenie i umiejętność w zarzadzaniu zespołami
• Proaktywne działanie w celu poprawy pracy zespołu i efektywności pozyskiwania i realizacji grantów
• Tworzenie strategii rozwoju działu projektów
• Pełna odpowiedzialność za realizację budżetu
• Kompleksowe prowadzenie interdyscyplinarnych projektów
• Nadzór nad kluczowymi parametrami projektów
• Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów w dowolnych programach unijnych lub krajowych
• Sprawna obsługa MS Excel, umiejętne korzystanie z formuł i funkcji programu
• Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji konkursów międzynarodowych i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, a także możliwość prowadzenia rozmowy w obszarze zarządzania projektami
• Wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności w zakresie prowadzenia spotkań i rozmów „ponad problemami”
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie zawodowe dotyczące rozliczania projektów B+R
• Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach trudnych
• Skrupulatność, samodzielność, terminowość i wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania
• Mile widziane doświadczenie we współpracy z ABM, NCBiR, MZ lub MNiSW
• Mile widziane doświadczenie we współpracy z naukowcami
 
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne
• Dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego, pakiet benefitów m.in. karta Multisport
• Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego
• Możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach
• Dużą samodzielność na stanowisku pracy – możliwość realizacji własnych inicjatyw
 
Składanie dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie pdf., z podaniem numeru postępowania DPBiR.110.3.2025 w terminie do 10.12.2025 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Medycyny  Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie w celu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. projektów badawczych i rozwojowych. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.
 
Termin składania dokumentów: 10.12.2025 r. 
Przewidywany termin objęcia stanowiska: styczeń/luty 2026 r.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko  wybranych kandydatów. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
 
 
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
• Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
• W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
• Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
• Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
• Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
• Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
• Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
• W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
• Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
27.11.2025 Specjalista/Specjalistka ds. zakupów

Specjalista/Specjalistka ds. zakupów

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania ofert: 21.12.2025

Numer postępowania: ZT.110.4.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2026 r.


Do zadań ww. osoby będzie należało:

• Zbieranie planów zakupowych z wszystkich jednostek organizacyjnych Instytutu oraz koordynacja zgłaszanych potrzeb.

• Weryfikacja i bieżąca aktualizacja planu zakupów dla przypisanej kategorii zakupowej, we współpracy z jednostkami organizacyjnymi zgłaszającymi potrzeby.

• Prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi oraz przepisami dotyczącymi zamówień publicznych (jeśli mają zastosowanie).

• Gromadzenie, analiza i porównywanie ofert z uwzględnieniem jakości, ceny, warunków handlowych, terminowości oraz zgodności z wymaganiami użytkowników.

• Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie doprecyzowania parametrów zamówień, harmonogramu dostaw oraz specyfikacji produktów.

• Koordynacja działań związanych z realizacją zamówień, w tym nadzór nad terminowością dostaw i zgodnością z zawartymi umowami, a także prowadzenie reklamacji.

• Prowadzenie i aktualizacja historii zakupów poprzez wprowadzanie zamówień, w dedykowanym module zakupowym, co zapewnia automatyczne tworzenie kompletnego rejestru zakupów.

• Monitorowanie i rozliczanie realizacji umów dotyczących kategorii zakupowej, raportowanie stopnia wykonania oraz sygnalizowanie ryzyka.

• Przygotowywanie wymaganych dokumentów dotyczących określonego postępowania w procesie zakupowym na potrzeby kontroli i audytów.


Wymagania:

• wykształcenie wyższe

• praca na analogicznym stanowisku przynajmniej 2 lata

• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

• samodzielność w działaniu

• umiejętność planowania i analitycznego myślenia

• doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowości


Oferujemy:

• zatrudnienie na umowę o pracę

• stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego

• dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,

• możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

• pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole

• pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus

• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego


Składanie dokument
ów:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 21.12.2025 r., w tytule wiadomości prosimy wpisać: numer postępowania: ZT.110.4.2025

Termin składania ofert: 21.12.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2026 r.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

 


Klauzula informacyjna dotycz
ąca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:

- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).

- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.

- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.

- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.

- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do trzech miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.

- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.

- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.

- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
27.11.2025 Specjalista/Specjalistka ds. aparatury laboratoryjnej, naukowej, medycznej.

Specjalista/Specjalistka ds. aparatury laboratoryjnej, naukowej, medycznej.

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania ofert: 21.12.2025

Numer postępowania: ZT.110.3.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2026 r.


Do zadań ww. osoby będzie należało:

• zapewnienie stałej sprawności i dostępności aparatury poprzez bieżący nadzór nad jej stanem oraz współpracę z firmami serwisowymi.;

• koordynowanie działań firm serwisowych w zakresie terminowej naprawy i konserwacji wskazanego sprzętu, w tym organizowanie przeglądów, testów i kalibracji, zgodnie z zaleceniami producentów, obowiązującymi przepisami i procedurami;

• udział w przygotowywaniu postępowań na usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;

• prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej wskazanego sprzętu, w tym ewidencji naprawianego sprzętu;

• zbieranie planów zakupowych z wszystkich jednostek organizacyjnych Instytutu, analiza (segregowanie) i opiniowanie wniosków o zakupy wskazanego sprzętu;

• planowanie zakupów na podstawie rocznego planu zakupów oraz zebranych zapotrzebowań;

• nadzór nad prawidłową i terminową realizację umów dostaw (techniczne odbiory dostaw), montażem i uruchomieniem wskazanego sprzętu;

• przeprowadzanie analiz opłacalności napraw, w tym tworzenie analiz kosztów napraw wskazanego sprzętu i opiniowanie kosztorysów napraw;

• przygotowywanie /weryfikacja specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) przy przetargach, zapytaniach ofertowych na zakup wskazanego sprzętu;

• organizacja szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu;

• zbieranie z wszystkich jednostek organizacyjnych Instytutu i analiza (segregowanie, zatwierdzanie) wniosków o wycofanie z eksploatacji zużytego/niesprawnego sprzętu – nadzór nad wycofaniem z eksploatacji niesprawnego sprzętu.

 

Wymagania

• wykształcenie wyższe

• praca na analogicznym stanowisku przynajmniej 2 lata

• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

• samodzielność w działaniu

• umiejętność planowania i analitycznego myślenia

• doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością

Oferujemy:

• zatrudnienie na umowę o pracę

• stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego

• dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,

• możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

• pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole

• pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus

• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego


Składanie dokument
ów:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 21.12.2025 r., w tytule wiadomości prosimy wpisać: numer postępowania: ZT.110.3.2025

Termin składania ofert: 21.12.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2026 r.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:

- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).

- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.

- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.

- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.

- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do trzech miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.

- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.

- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.

- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
24.11.2025 asystent w Zakładzie Immunologii

asystent w Zakładzie Immunologii

Miasto: Warszawa

Stanowisko: asystent

Liczba etatów: 2

Dyscyplina naukowa: nauki medyczne

Data ogłoszenia: 24.11.2025 r.

Termin składania ofert: 10.12.2025 r.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: II połowa grudnia 2025 r.

Przewidywany termin objęcia stanowiska: styczeń 2026 r.

Link do strony: Zakład Immunologii

Słowa kluczowe: asystent, komórki CAR-T, immunoterapie, oporność


Obecna tematyka badawcza Zakładu Immunologii:

Badania realizowane w Zakładzie Immunologii IMDiK PAN dotyczą mechanizmów regulujących aktywację komórek układu odpornościowego, immunoterapii nowotworów z wykorzystaniem przeciwciał monoklonalnych, komórek efektorowych oraz komórek modyfikowanych chimerycznymi receptorami antygenowymi (CAR). Prowadzimy badania podstawowe w zakresie immunologii nowotworów, a także badania translacyjne, mające na celu poprawę skuteczności terapii nowotworów.


Badania naukowe, w których kandydat/-tka miałby/miałaby uczestniczyć:

• badanie molekularnych i genetycznych mechanizmów rozwoju oporności komórek nowotworowych na terapię CAR-T oraz bispecyficzne przeciwciała monoklonalne (BiTEs);

• optymalizacja i wdrażanie platformy klonowania wektorów CAR i BiTEs, a następnie ich produkcji;

• opracowanie modeli in vitro oporności na powyższe terapie adoptywne.


Opis czynności w ramach stanowiska pracy:

• planowanie i prowadzenie badań związanych z opracowaniem i charakterystyką modeli in vitro oporności na terapie adoptywne w różnych modelach komórek nowotworowych;

• produkcja i hodowla limfocytów T modyfikowanych CAR;

• optymalizacja procesu wyprowadzania modeli in vitro oporności na terapie adoptywne;

• walidacja i charakterystyka otrzymanych modeli metodami cytometrii przepływowej, Western blotting, RT-qPCR;

• badanie zmian transkryptomowych i epigenetycznych przy użyciu zaawansowanych technik sekwencjonowania RNA (RNA-seq) i sekwencjonowania chromatyny (ATAC-seq);

• aktywne uczestnictwo w zagranicznych konferencjach naukowych;

• przygotowywanie publikacji do czasopism naukowych o zasięgu międzynarodowym;

• aplikowanie o zewnętrzne środki na realizację projektów badawczych: pisanie indywidualnych projektów grantowych i konsorcjalnych;

• aktywny udział w życiu naukowym i dydaktycznym (opieka nad studentami Koła Naukowego) Zakładu

i Instytutu;

• działalność na rzecz upowszechniania nauki.


Wymagania konieczne dotyczące stanowiska asystenta:

• posiadanie tytułu magistra (lub równorzędnego) w zakresie nauk medycznych, biologicznych lub pokrewnych;

• doświadczenie w prowadzeniu hodowli linii komórek nowotworowych;

• doświadczenie w izolacji i hodowli komórek immunologicznych z krwi;

• doświadczenie w zakresie podstawowych metod biologii molekularnej (izolacja DNA, RNA, RT-qPCR, klonowanie);

• doświadczenie w przeprowadzaniu testów funkcjonalnych komórek ze szczególnym uwzględnieniem cytometrii przepływowej;

• udokumentowany udział w konferencjach i stażach naukowych;

• samodzielność i dobra organizacja pracy;

• kreatywność, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

• wskazanie Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk (IMDiK PAN) jako pierwszego miejsca pracy.


Wymagania dodatkowe (mile widziane):

• doświadczenie w pracy z lenti- i retrowirusami w standardzie BSL2;

• doświadczenie w modyfikacji pierwotnych limfocytów T przy pomocy wektorów CAR;

• znajomość nowoczesnych omicznych technik badawczych (ATAC-seq, RNAseq) oraz metod edycji genomu;

• umiejętność analizy danych i znajomość metod statystycznych stosowanych w badaniach naukowych, umiejętność posługiwania się oprogramowaniem do statystycznej analizy danych (np. GraphPad Prism, R, Statistica);

• udokumentowany udział w realizacji projektów badawczych, na które finansowanie kandydat/-tka pozyskał/-a w drodze konkursów.


Oferujemy:

• umowę o pracę (pełny etat);

• możliwość rozwoju naukowego i niezależność w prowadzeniu projektów, na które kandydat/-tka samodzielnie zdobył/-a finansowanie;

• udział w realizacji innych projektów;

• możliwość zagranicznych wyjazdów konferencyjnych i stażowych;

• dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego;

• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach np. z ubezpieczenia grupowego, pakietu usług medycznych, karty Multisport;

• przyjazne środowisko pracy.


Wykaz wymaganych dokumentów:

• list motywacyjny z informacjami o zainteresowaniach naukowych;

• życiorys zawierający informację o wykształceniu, dorobku naukowym i dotychczasowych miejscach pracy;

• spis publikacji;

• kopia dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego tytułu zawodowego lub stopnia naukowego;

• dokumenty potwierdzające spełnienie innych wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta.


Składanie dokumentów:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów (format pdf), skierowanych do Dyrektora IMDiK PAN, na adres e-mail sekretariatu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.12.2025 r.

Prosimy o wpisanie numeru postępowania: SDI.111.10.2025.

Decyduje data wpływu dokumentów do IMDiK PAN - oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: II połowa grudnia 2025 r.

Przewidywany termin objęcia stanowiska: styczeń 2026 r.

Konkurs prowadzony jest zgodnie z „Regulaminem zatrudniania na stanowiskach naukowych w IMDiK PAN”.


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:

 Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).

 W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.

 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.

 Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

 Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.

 Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.

 Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.

 W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.

 Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

Czytaj więcej
Lista artykułów w kategorii Aktualne oferty
Tytuł
Specjalista / Specjalistka - Project Manager
Kierownik ds. projektów badawczych i rozwojowych
Specjalista/Specjalistka ds. zakupów
Specjalista/Specjalistka ds. aparatury laboratoryjnej, naukowej, medycznej.
asystent w Zakładzie Immunologii

POWER logotypy EFS RP NAWA UE PL

Dane Kontaktowe

Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk
02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5

Menu Prawne

  • Polityka Prywatności
  • Deklaracja Dostępności
  • Informacja dla sygnalistów
logo bip

2021 IMDiK PAN © Wszystkie Prawa Zastrzeżone

  • Strona Archiwalna
  • Mapa Strony
Back to top
  • Flaga UE
Zamknij

W celu zapewnienia wyższej jakości usług, ta strona używa cookies. Dowiedz się, jak używamy cookies i jak można zmienić swoje ustawienia.


Dowiedz się więcej