Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego
Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko
Specjalista/Specjalistka ds. transferu technologii i komercjalizacji
Miejsce pracy: Warszawa
Data ogłoszenia: 31.07.2023
Termin składania ofert: 27.08.2023 r.
Przewidywany termin objęcia stanowiska: październik/listopad 2023 r.
Link do strony: www.imdik.pan.pl
Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numer postępowania: DR.110.1.2023
Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.:
- Nawiązywanie współpracy między środowiskiem naukowym a otoczeniem gospodarczym w celu zastosowania wyników badań naukowych w ramach konkretnych rozwiązań rynkowych.
- Identyfikacja obszarów badawczych w Instytucie w tym wyszukiwanie, gromadzenie i aktualizacja informacji o potencjale badawczym Instytutu w wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego jednostkach organizacyjnych.
- Podejmowanie i utrzymanie współpracy z zespołami badawczymi w celu monitorowania procesu prac badawczych oraz określania produktów badań mających zapotrzebowanie w gospodarce i wpływ na otoczenie gospodarcze
- Udzielanie porad i pomocy jednostkom organizacyjnym w zakresie komercjalizacji i ochrony własności intelektualnej.
- Prowadzenie bazy patentowej Instytutu i koordynowanie procesu uzyskania ochrony patentowej dla zgłaszanych w Instytucie wynalazków, znaków towarowych. Współpraca z rzecznikiem patentowym.
- Aktualizowanie wiedzy nt. przepisów prawnych, w tym regulacji wewnętrznych Instytutu w szczególności odnoszących się do tematyki zarządzania własnością intelektualną.
- Analiza potencjału komercjalizacyjnego rozwiązania/technologii/wynalazku oraz opracowywanie optymalnej ścieżki dla jego komercjalizacji.
- Identyfikacja partnerów gospodarczych do współpracy oraz inicjowanie współpracy z otoczeniem gospodarczym. Prowadzenie projektów usługowych i transferu technologii.
- Poszukiwanie oferty na rynku na usługi Strefy Badań i Usług Instytutu. Monitorowanie bazy konkurencyjności, przygotowywanie ofert.
- Sporządzanie umów i negocjacje w zakresie zlecanych usług zewnętrznych, w szczególności w obszarze ochrony własności intelektualnej i komercjalizacji a także w zakresie sprzedaży usług Instytutu.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z podmiotami gospodarczymi, ich organizacjami oraz instytucjami otoczenia biznesu. Odpowiedzialność za komunikację i promocję oferty Instytutu do biznesu.
- Organizacja i zaangażowanie w realizację konferencji oraz spotkań typu nauka – biznes.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku,
- staż pracy min. 5 lat,
- doświadczenie w pracy z klientem – min. 2 lata,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B2 (weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- znajomość zagadnień związanych z komercjalizacją wyników badań naukowych, transferem technologii, ochroną własności przemysłowej, przedsiębiorczością naukowo-badawczą
- umiejętność organizacji pracy – zarządzanie swoim czasem oraz organizowanie swojej pracy w sposób zaplanowany, usystematyzowany i pozwalający na osiągnięcie zamierzonych celów,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność budowanie relacji - nawiązywanie, kształtowanie i utrzymywanie pozytywnych, konstruktywnych relacji międzyludzkich,
- komunikatywność,
- sumienność i dokładność,
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- kreatywność.
Mile widziane
- doświadczenie w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej i/lub działalności naukowej,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub w realizacji projektów,
- doświadczenie w promocji nauki i badań naukowych, kampaniach marketingowych i public relations
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne;
- dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego, pakiet benefitów m.in. karta Multisport;
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego;
- dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę;
- możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach, uczestnictwo w realizacji strategii współpracy Instytutu z biznesem
- dużą samodzielność na stanowisku pracy – możliwość realizacji własnych inicjatyw.
Składanie dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie pdf., z podaniem numeru postępowania DR.110.1.2023 w terminie do 27.08.2023 r. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.l
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia naboru: wrzesień 2023 r.
Przewidywany termin objęcia stanowiska: październik/listopad 2023 r.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie w celu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. projektów badawczych i rozwojowych. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.”
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).