Dyrektor
Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej
im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjnej
Miasto: Warszawa
Data ogłoszenia: 09.10.2023 r.
Termin składania ofert: 31.10.2023 r.
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad/grudzień 2023 r.
Numer postępowania SDI.110.1.2023
Link do strony: www.imdik.pan.pl
Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk (IMDiK PAN) jest największym instytutem Wydziału Nauk Medycznych PAN i jedynym instytutem PAN łączącym prowadzenie badań w dziedzinie medycyny klinicznej oraz nauk biologicznych. Instytut posiada status KNOW oraz parametryczną kategorię „A+” i uczestniczy w licznych współpracach krajowych i międzynarodowych, w tym partnerstwach badawczo-rozwojowych i naukowo-przemysłowych, klastrach i platformach naukowych.
W związku z wdrożeniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), oraz doręczeń elektronicznych poszukujemy osoby do pracy w kancelarii, która będzie odpowiedzialna za:
- obsługę elektronicznej skrzynki podawczej e-Doręczenia,
- udział we wdrażaniu systemu EZD w jednostce, w tym tworzenie szablonów dokumentów oraz obiegu dokumentów,
- bieżącą obsługę kancelarii EZD, w tym przyjmowanie, dokonywanie odwzorowań cyfrowych, rejestrowanie i przekazywanie do pracowników merytorycznych korespondencji wpływającej,
- obsługę wyposażenia kancelaryjnego (urządzenie wielofunkcyjne, drukarka i skaner kodów kreskowych, komputer),
- udzielanie wsparcia merytorycznego użytkownikom systemu,
- współpracę w zakresie obiegu korespondencji z sekretariatem i właściwymi działami administracyjnymi oraz z koordynatorami EZD w zespołach naukowych,
- przygotowywanie do wysyłki i nadawanie korespondencji wychodzącej w formie papierowej i elektronicznej w tym przesyłek kurierskich,
- obsługę składu chronologicznego, w tym wprowadzanie dokumentów do składu, wypożyczanie dokumentów,
- generowanie raportów z systemu EZD zgodnie z zapotrzebowaniem przełożonych oraz kierowników jednostek administracyjnych,
- współpracę z archiwum zakładowym w zakresie archiwizacji zawartości składu chronologicznego,
- współpracę przy tworzeniu i prowadzeniu rejestrów dokumentów w ramach systemu EZD.
Idealny Kandydat/ka powinien posiadać:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. punkt kancelaryjny, sekretariat),
- znajomość zasad obsługi kancelaryjnej i obiegu dokumentów,
- doświadczenie w pracy z systemem elektronicznego zarządzania korespondencją,
- bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office i biegłość w obsłudze standardowego wyposażenia kancelarii/sekretariatu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (min. poziom B2),
- dobrą organizację pracy własnej, skrupulatność, sumienność, punktualność,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w pracy o charakterze administracyjnym w jednostce naukowej lub administracji publicznej,
- doświadczenie we wdrażaniu systemu kancelaryjno – archiwalnego,
- doświadczenie we wdrażaniu elektronicznego obiegu dokumentów,
- swobodne poruszanie się w systemach teleinformatycznych,
- zdolności analityczne.
W zamian za zaangażowanie i chęć do pracy oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- szkolenia w zakresie obsługi systemu EZD, e-doręczeń, archiwizacji dokumentów,
- możliwość tworzenia od podstaw rozwiązań systemowych w zakresie wdrażania EZD w jednostce, a następnie pracę w nowoczesnym środowisku teleinformatycznym,
- dużą samodzielność na stanowisku pracy – możliwość realizacji własnych inicjatyw w zakresie rozwiązań racjonalizatorskich i usprawniania funkcjonowania systemu EZD w jednostce.
Składanie dokumentów:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w formacie pdf. drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tytułem wiadomości „Nabór do kancelarii” i numerem postępowania: SDI.110.1.2023
Termin składania ofert: 31.10.2023 r.
Przewidywany termin objęcia stanowiska: listopad/grudzień 2023 r.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
· Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
· W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
· Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
· Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
· Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
· Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
· Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
· W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
· Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).