Specjalista/Specjalistka ds. aparatury laboratoryjnej, naukowej, medycznej.

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania ofert: 21.12.2025

Numer postępowania: ZT.110.3.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2026 r.


Do zadań ww. osoby będzie należało:

• zapewnienie stałej sprawności i dostępności aparatury poprzez bieżący nadzór nad jej stanem oraz współpracę z firmami serwisowymi.;

• koordynowanie działań firm serwisowych w zakresie terminowej naprawy i konserwacji wskazanego sprzętu, w tym organizowanie przeglądów, testów i kalibracji, zgodnie z zaleceniami producentów, obowiązującymi przepisami i procedurami;

• udział w przygotowywaniu postępowań na usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;

• prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej wskazanego sprzętu, w tym ewidencji naprawianego sprzętu;

• zbieranie planów zakupowych z wszystkich jednostek organizacyjnych Instytutu, analiza (segregowanie) i opiniowanie wniosków o zakupy wskazanego sprzętu;

• planowanie zakupów na podstawie rocznego planu zakupów oraz zebranych zapotrzebowań;

• nadzór nad prawidłową i terminową realizację umów dostaw (techniczne odbiory dostaw), montażem i uruchomieniem wskazanego sprzętu;

• przeprowadzanie analiz opłacalności napraw, w tym tworzenie analiz kosztów napraw wskazanego sprzętu i opiniowanie kosztorysów napraw;

• przygotowywanie /weryfikacja specyfikacji wymagań technicznych (opisu przedmiotu zamówienia) przy przetargach, zapytaniach ofertowych na zakup wskazanego sprzętu;

• organizacja szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu;

• zbieranie z wszystkich jednostek organizacyjnych Instytutu i analiza (segregowanie, zatwierdzanie) wniosków o wycofanie z eksploatacji zużytego/niesprawnego sprzętu – nadzór nad wycofaniem z eksploatacji niesprawnego sprzętu.

 

Wymagania

• wykształcenie wyższe

• praca na analogicznym stanowisku przynajmniej 2 lata

• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

• samodzielność w działaniu

• umiejętność planowania i analitycznego myślenia

• doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością

Oferujemy:

• zatrudnienie na umowę o pracę

• stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego

• dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,

• możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

• pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole

• pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus

• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego


Składanie dokument
ów:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 21.12.2025 r., w tytule wiadomości prosimy wpisać: numer postępowania: ZT.110.3.2025

Termin składania ofert: 21.12.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2026 r.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:

- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).

- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.

- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.

- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.

- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do trzech miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.

- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.

- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.

- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).