Specjalista / Specjalistka

 

Data ogłoszenia: 23.12.2025 r.

Termin składania ofert: 16.01.2026 r.        

Przewidywany termin przyjęcia: luty 2026

Numer postępowania: ZFNiPU.110.1.2025

 

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie programu zapewnienia jakości według systemu Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (DPL)
  •  Śledzenie wymagań prawnych, nadzór na dokumentacją, aktualizacja procedur  systemowych 
  •  Weryfikacja planów badań i sprawozdań z badań prowadzonych na pracowni fizykochemii  i analityki, toksykologii i badań skuteczności (w języku polskim i angielskim) pod kątem zgodności z wytycznymi oraz systemem DPL
  •  Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych w ramach funkcjonującego systemu jakości
  •  Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu systemu jakości
  •  Prowadzenie prac zgodnie z wytycznymi OECD i przepisami prawnymi w ramach systemu DPL
  •  Odpowiedzialność za zapewnienie jakości w laboratorium zgodnie z systemem DPL
  •  Działania w zakresie systemu jakości w porozumieniu z Zarządzającym Jednostką Badawczą

 

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości w laboratorium chemicznym/biologicznym/toksykologicznym
  • Wykształcenie wyższe chemiczne, biologiczne lub pokrewne
  • Studia lub szkolenia z zakresu Zarządzania Jakością
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz analizy wyników badań
  • Umiejętność redagowania i korygowania tekstów
  • Dokładność i staranność, uczciwość, konsekwencja w realizacji powierzonych zadań
  • Zaangażowanie i dynamizm w działaniu
  • Dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista
  • Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Predyspozycje do pracy samodzielnej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji z zespołem
  • Umiejętność egzekwowania od zespołu wymagań systemu jakości

 

 

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w formie umowy o pracę (1/2 etatu)
  • dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego, pakiet benefitów m.in. karta Multisport
  • możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego
  • możliwość rozwoju (w tym udział w szkoleniach)
  • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę

 

 

Procedura i termin składania zgłoszeń:
prosimy o przesłanie: CV z wykazem publikacji, List motywacyjny (maks. 1 strona) zawierający opis dotychczasowych doświadczeń i zainteresowań naukowych oraz dane kontaktowe co najmniej dwóch osób mogących udzielić referencji.

W tytule wiadomości prosimy wpisać numer postępowania: ZFNiPU.110.1.2025

Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Termin składania dokumentów: 16.01.2026 r.        

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Dokumenty przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Liczy się data wpływu dokumentów.

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, którego siedziba mieści się w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 5, a dane kontaktowe to: tel. (22) 668-52-50, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pod nr tel. 605-976-900 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pani/ Pana dane osobowe:

  • są przetwarzane zgodnie z 6 ust. 1 lit. b oraz e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), dalej zwanego RODO, w celu udziału w postępowaniu o przyjęciu stypendysty/stypendystki
  • mogą zostać udostępnione podmiotom prowadzącym obsługę administracyjno-organizacyjną Instytutu, Ministrowi właściwemu do spraw szkolnictwa wyższego.
  • będą przechowywane zgodnie z przepisami o archiwizacji;
  • nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Przysługuje Pani/Pan prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadkach i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, przeniesienia danych;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z uwagi na szczególną sytuację;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

– na zasadach określonych w RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.