Starszy specjalista / specjalistka ds. Zamówień Publicznych

 

Data ogłoszenia: 31.10.2025 r.

Termin składania ofert: 30.11.2025 r.

Termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025 rok

Numer postępowania: ZP.110.4.2025

 

Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.:

• realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN

• przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień)

• nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup

• weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia

• opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych

• wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych

• sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa

• aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych

• prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki

• bieżąca współpraca z radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych


Wymagania:

• wykształcenie wyższe

• minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego

• praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z zapisami nowej ustawy i powiązanych aktów, procedur przetargowych i przepisów branżowych oraz Kodeksu Cywilnego

• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (przetargi międzynarodowe)

• samodzielność w działaniu

• umiejętność planowania i analitycznego myślenia

• doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością

• odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, terminowość, rzetelność, sumienność, systematyczność, inicjatywa i zaangażowanie

• bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office

• doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych


Oferujemy:

• zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat) na czas określony z możliwością przedłużenia

• stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego

• zatrudnienie w prestiżowym Instytucie PAN

• dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,

• możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

• pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole

• pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus

• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego


Składanie dokument
ów

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie podpisanych przez kandydata/kandydatkę dokumentów (format .pdf): podanie/list motywacyjny, CV i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu (opcjonalnie).

Termin składania dokumentów: 30.11.2025 r

Numer postępowania: ZP.110.4.2025

Przewidywany termin objęcia stanowiska: grudzień 2025 r. / styczeń 2026 r.

Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopisanym numerem sprawy ZP.110.4.2025

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:

• Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).

• W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przesyłając list na adres IMDiK PAN.

• Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.

• Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

• Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.

• Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.

• Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.

• W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.

• Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).